ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

Σάββατο 21 Μαρτίου 2020

ΟΔΗΓΙΕΣ

  Γεια σας αγαπημένα μου πρωτάκια! Μου έχετε λείψει όλοι πάρα πολύ.Ο Παναγιώτης, ο Ταρσίζιος, ο Βαγγέλης, η Στέλλα, ο Δημήτρης, η Γιασεμή, ηΝάγια, η Αντωνία, η Χριστίνα, ο Αντώνης, η Έλενα, η Χαρά, η Θεώνη, η Άννα, ο Αουκάν, η Ιλιάνα, η Μαρία, η Αγγελική, ο Αχιλλέας... Δε θα το πιστέψετε αλλά μου έχουν λείψει μέχρι και οι μπουρμπουλήθρες σας!
  Φαντάζομαι πως έχετε μάθει τον λόγο που είναι κλειστά τα σχολεία. Ζούμε μια κατάσταση  δύσκολη και πρέπει όλοι μας να τηρήσουμε τις οδηγίες των ειδικών έτσι ώστε να επιστρέψουμε σύντομα στην καθημερινότητά μας. 
   Μέχρι τότε σας έχω ετοιμάσει διάφορες αποστολές. Μη βιαστείτε να τις κάνετε όλες μαζί, δε θα ήθελα να κάθεστε στον υπολογιστή παραπάνω από 30 λεπτά. Όταν ολοκληρώνετε μια αποστολή θα γράφετε τον αριθμό της στην τελευταία σελίδα του μπλε τετραδίου και κάποιος από την οικογένειά σας θα βάζει δίπλα την υπογραφή του.
  Για κάθε δέκα υπογραφές που θα έχετε συγκεντρώσει μέχρι να γυρίσουμε στο σχολείο, θα κερδίσετε ένα έπαθλο από εμένα. Καλή επιτυχία Μπουρμπουλήθρες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου